مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-08اقتصادي

فارس من|موفقیت دانشگاه های معتبر در ایجاد کارآفرینی


رییس دانشگاه امیرکبیربا بیان اینکه رونق اقتصادی تاثیر بسزایی در پذیرش دانشجو دانشگاه های معتبر دارد، گفت: مشکل پذیرش دانشجو در دانشگاه هایی که کمی رشد کردند و خیلی به کیفیت نپرداختند بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

 مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع  پذیرش دانشجو با نیاز بازار تطابق ندارد را  مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

*پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی با نیاز بازار تطابق دارد احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: در رشته های مهندسی پذیرش دانشجو با نیاز بازار تطابق دارد.

شاید باید در 10 درصد آن تغییراتی ایجاد کنیم تا پذیرش دانشجو با نیاز بازار تطبیق بیشتری داشته باشد.

*زمانی که صنایع مشکل مالی دارند و رشد اقتصادی منفی یا نزدیک به صفر است طبیعتا جذبی وجود ندارد اوی با بیان اینکه  بحث اشتغال تا حدودی در رشته مهندسی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|موفقیت دانشگاه های معتبر در ایجاد کارآفرینی

فارس من|موفقیت دانشگاه های معتبر در ایجاد کارآفرینی